Specialisten


Stock 10: 'Creatief meedenken met de wensen van de klant


" Ik zie het als mijn taak om zoveel mogelijk informatie te vergaren over diens smaak en voorkeuren, waarna ik daar creatief mee aan de slag ga en met een ontwerp kom. Binnen dat uitgangspunt is er — ook prijstechnisch — van alles mogelijk: van een mailwisseling met adviezen en antwoorden op interieurvragen, tot een zeer uitgebreid pakket waarbij ik de klant volledig ontzorg en desgewenst zelf de shopping voor mijn rekening neem."

Miranda Hof geeft hiermee aan dat haar onderneming Stock10 een breed scala aan mogelijkheden heeft op het gebied van interieuradvies en -styling. Ze heeft inmiddels veel ervaring op dit vlak, want nadat ze in 2008 besloot te stoppen met haar eigen detailhandelsonderneming, volgde ze een styling-opleiding en startte Stock10. "Het vormgeven van interieurs was altijd al een hobby van me en het leek me een vak waarin ik mijn creativiteit volledig kwijt kon", vertelt ze. "En die verwachting is helemaal uitgekomen. Het is de beste keuze die ik in mijn leven gemaakt heb."

In eerste instantie richtte Stock10 zich op de verkoop en verhuur van een breed assortiment aan industriële meubels vanuit een woonloods op het bedrijventerrein van Grootebroek, en nu uitgegroeid naar een breed scala aan mogelijkheden.

Creatieve oplossingen

Maar centraal in al deze activiteiten staan toch vooral de interieur- en kleuradviezen. .Het zoeken naar creatieve oplossingen is heel bevredigend, omdat je met kleine aanpassingen soms al een groot verschil kunt maken. Wat ik doe is adviseren en creatief meedenken met wat de klant wil, waar hij of zij zich goed bij voelt."

Om dat laatste vast te stellen, gaat ze het gesprek aan.. Als het klikt, gaan we van daaruit samen op zoek. Ik kom zelf het liefst overdag bij de klant thuis, omdat ik dan met de juiste lichtinval een goed beeld krijg van de bestaande situatie. Door heel veel vragen te stellen en met hulpmiddelen als afbeeldingen, sfeerbeelden, kleurenwaaiers en stalen van stoffen en andere materialen stel ik vast welke kant we op gaan. Ook stelt ze vragen over je gezinssituatie, je toekomstplannen en de doelen die je voor ogen hebt met de ruimte."

Stock10 werkt vanuit drie overzichtelijke pakketten, waarbinnen ook weer aanpassingen en keuzes mogelijk zijn. Miranda: "Het begint met een starterspakket: een basis kleur- of interieuradvies, waarbij ik, meestal via e-mail, inga op specifieke vragen. Als je meer wilt, is er een standaardpakket met een intakegesprek, waarbij ik de verkregen informatie uitwerk in een moodboard of een kleurenpalet. Dat kan eventueel worden uitgebreid met een inspiratievoorstel voor accessoires. Mensen kunnen ervoor kiezen om de uitwerking zelf ter hand te nemen, maar ze kunnen dat ook — en dat is het uitgebreide luxe pakket — geheel of gedeeltelijk aan mij uitbesteden. Ik kan desgewenst zorgen voor een shopping-list of zelf de inkopen gaan doen.

KARAKTER

"Persoonlijk' en 'uniek' zijn ook trefwoorden als het gaat om de kenmerkende aanpak van Stock 10. "Ik denk mee met de ideeën die de klant heeft en leg er mijn eigen creativiteit in, zodat we samen tot een mooi interieurplan komen. Elke wens en elke omstandigheid is verschillend, zodat er altijd een uniek resultaat ontstaat. Met name door kleurkeuzes en accessoires kun je warmte en gezelligheid toevoegen aan een interieur."

Stock10 styling & kleuradvies
Industrieweg 46H , 1613KV Grootebroek (loods is open op afspraak 7 dagen per week)
T: 0681131777/ E: miranda@stock10.nl
www.stock10.nl / Instagram: Stock10grootebroek